Малко преди Коледа оставих моя Приус 3 - 2009 година да престои около 7-8 часа навън на -5 градуса по Целзий. Автомобила беше заключен и следователно никакви системи в него не работеха. След като стартирах автомобила посредством натискане на Старт-Стоп бутона, автомобила си стартира както обикновено. Без никакви проблеми. На дисплея ми изписа READY и така. Тръгнах като си пуснах радиото, но след около 300 метра ми се наложи да спра до един магазин. Изчаках в колата без да слизам, но изключих системата от Старт-Стоп бутона и след това отново го натиснах, но без да натискам спирачка като по този начин стартирах само парно и радио. След около три-четири минути реших да тръгна като тогава се случи и изненадата. Натиснах спирачката като бутона светна в зелено и след като го натиснах вместо да светне целия дисплей, видях че светлината започна много бавно да се вижда. Абе, както лампи с потенциометър. Дисплея светна но не така като друг път а много по-слабо. Опитах се да мина в режим D, и да тръгна но не успях. Автомобила си остана в положение Р. Изгасих и отново се опитах да стартирам по традиционния начин. Резултата беше същия, като дори лампите започнаха леко да премигват. Изключих бързо отново. Обадих се на служител от сервиз Тойота, който ми обясни, че вероятната причина е слаб ток на малкия акумулатор. Каза ми че близо до бушоните имало плюсова клема за вземане на ток от друг автомобил, но така и не я намерих. Свалих малкия акумулатор и го заредих на "професионално" зарядно за два часа. След като го върнах обратно в колата и го закачих всичко си светна като преди. На дисплея на навигационната системата се появи текст че системата зарежда и след около минута-две всичко беше ОК. Прибрах се и на другия ден отидох при техник, който след като замери тока който отива към акумулатора ми каза че е супер в норма някъде към 14,2 или 14,6 /не помня точно/. До днес няколко пъти съм оставял колата на много студено но всичко е наред. Така и не разбрах какво се случи тогава, но си беше истинско изпитание, тъй-като бях чел че в такава ситуация след като се свали акумулатора, автомобила може да се стартира отново само в сервиз на Тойота. Нека успокоя колегите че това не е така и да не се притесняват в такава ситуация защото в първия момент си е за притеснение-нищо по автомобила не работи, дори не може да се отвори и багажника.



Весела и щастлива 2017 година на всички.
Искам да изкажа благодарности на Akima за проявеното разбиране и отзивчивост.