Здравейте,
Тъй като от известно време се оплаквах от кофти светене на фаровете се реших на следната стъпка: ретрофит на лупи Моримото Н1.
Останах много доволен от резултата, ако някой има интерес мога да помогна и да извърша работата
Ретрофит на лупи за ксенон в Корола 2005 и въпрос за Дългите
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 13 Май 2010 13:20
Ретрофит на лупи за ксенон в Корола 2005 и въпрос за Дългите
Последно промяна от BrainStormeR на 13 Ное 2014 23:23, променено общо 1 път.
Toyota // Subaru // Volvo
Re: Ретрофит на лупи за ксенон в Корола 2005
Колега понеже и на мен не ми харесват късите светлини нищо че съм сложил Osram Night Breaker 110% на късите, в сумрак почти нищо не виждам. Имам желание и аз да си сложа ксенон, но не искам да заслепявам насрещно движещите се автомобили. Поради тази причина може ли да дадеш малко допълнителна информация относно:
- от къде е закупена лупата
- каква е цената
- как се монтира
- разликата от преди
- какъв ксенон е монтиран (при мен крушката е Н7 и доколкото знам ксеноните са 35W и 55W)
До колкото може да се види королата е седан. Това става ли и за хечбека т.к. има разлика във фара.
- от къде е закупена лупата
- каква е цената
- как се монтира
- разликата от преди
- какъв ксенон е монтиран (при мен крушката е Н7 и доколкото знам ксеноните са 35W и 55W)
До колкото може да се види королата е седан. Това става ли и за хечбека т.к. има разлика във фара.
Toyota Avensis T27, 2,2 D4-D, 2010
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 13 Май 2010 13:20
Re: Ретрофит на лупи за ксенон в Корола 2005
Купих ги от тук: http://www.bktuning.bg/product.php?ProductID=3149
Варианти има и други: с цокъл D2S и малко по-добра лупа, но те са по-обемни и трябва рязане за наместване на лупата в рефлектора.
Иначе при мен е 35в ксенон, но може без проблем и 55в да се монтира.
Сервиз за монтаж на лупи не можах да намеря във Варна, затова сам си ги сложих - за целта трябва да се демонтира бронята, фаровете и да се отдели стъклото от рефлектора. След това лупата се крепи без рязане със гайка върху рефлектора и (почти) няма нужда от допълнително регулиране на фара.
Появи ми се един въпрос: при премигване към дълги автоматично ми се включват и късите, искам да избегна това и да светят само късите, възможно ли е?
Това ми трябва защото искам ксенона да свети само на къси, ако не е възможно, ще вържа дългите към магнита на биксенон системата, но бих искал да го избегна.
Варианти има и други: с цокъл D2S и малко по-добра лупа, но те са по-обемни и трябва рязане за наместване на лупата в рефлектора.
Иначе при мен е 35в ксенон, но може без проблем и 55в да се монтира.
Сервиз за монтаж на лупи не можах да намеря във Варна, затова сам си ги сложих - за целта трябва да се демонтира бронята, фаровете и да се отдели стъклото от рефлектора. След това лупата се крепи без рязане със гайка върху рефлектора и (почти) няма нужда от допълнително регулиране на фара.
Появи ми се един въпрос: при премигване към дълги автоматично ми се включват и късите, искам да избегна това и да светят само късите, възможно ли е?
Това ми трябва защото искам ксенона да свети само на къси, ако не е възможно, ще вържа дългите към магнита на биксенон системата, но бих искал да го избегна.
Toyota // Subaru // Volvo
- slowtraveler
- Мнения: 4931
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 154 пъти
- Получена благодарност: 143 пъти
Re: Ретрофит на лупи за ксенон в Корола 2005 и въпрос за Дъл
Колега, браво - добър резултат (въпреки, че законово не отговаряш на изискванията за ксенон)...
На твое място бих вързал управлението на биксенона - ще се родиш
Какво те притеснява за да не го вържеш?
Дългите сработват МНОГО БЪРЗО - не можеш да усетиш кога превключва. А осветеността само се увеличава в горния сектор, без да променя по никакъв начин долния (там, където са светили късите)... Това разбира се важи за нормалния биксенон със соленоид за управление на 'пердето'.... Ако се мести крушката - там не бих го правил...
На твое място бих вързал управлението на биксенона - ще се родиш
Какво те притеснява за да не го вържеш?
Дългите сработват МНОГО БЪРЗО - не можеш да усетиш кога превключва. А осветеността само се увеличава в горния сектор, без да променя по никакъв начин долния (там, където са светили късите)... Това разбира се важи за нормалния биксенон със соленоид за управление на 'пердето'.... Ако се мести крушката - там не бих го правил...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Re: Ретрофит на лупи за ксенон в Корола 2005 и въпрос за Дъл
Сравнявайки късите на моята Корола 2006 /стандартни/ с късите на бавареца на баджанака /320 2007г фабричен ксенон/ не виждам смисъл от цялото упражнение понеже с тях не се вижда по-добре. Може би с някакви афтърмаркет изпълнения "нощта става ден" ама майките ви ги сърбят някой неща всяка вечер като карате на фарове ...
1.4 D-4D много добър мотор !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта