Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
Здравейте колеги . Колата е авенсис 2005-та година 2.0 д4д 116к.с. Почна да пуши много черен пушек . Обаче като намачкаш газта няколко пъти и не пуши или поне не толкова колкото преди . Едната дюза дава отклонение 1 а другата -1 защото правела корекция заради нея , а другите две дюзи са със стойност 0 . Казаха ми че тези стойности са нищожни . Колата има лек завишен разход на гориво с около / до литър и е по мудно от както я взех преди година и 10 месеца някъде . Махнах и катализаторите но разхода си е същият и вървежа леко муден . Някой да може да даде някакви съвети ? Колата си държи идеални обороти . Ускорява си равномерно . Пали без проблем .
Един колега с мондео мк3 2.0 130 к.с. дизелово има отклонение на дюзите около 0.5-6 . Колата му пушеше зверски много , не държеше обороти и не вървеше . Смени едни клапани за високото налягане на всяка дюза и колата стана като нова всички тези проблеми изчезнаха . Казаха ми , че моите дюзи били отливка и не можело да се рециклират или поне да им сменя тези клапани както на колегата с мондеото .
Едни ми казват че нямало стенд за денсо дюзи . Един пък ми каза за човек от Асеновград който имал стенд и съм много объркам , че не мога да анализирам къде е проблема и да го оправя .
Един колега с мондео мк3 2.0 130 к.с. дизелово има отклонение на дюзите около 0.5-6 . Колата му пушеше зверски много , не държеше обороти и не вървеше . Смени едни клапани за високото налягане на всяка дюза и колата стана като нова всички тези проблеми изчезнаха . Казаха ми , че моите дюзи били отливка и не можело да се рециклират или поне да им сменя тези клапани както на колегата с мондеото .
Едни ми казват че нямало стенд за денсо дюзи . Един пък ми каза за човек от Асеновград който имал стенд и съм много объркам , че не мога да анализирам къде е проблема и да го оправя .
Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
Ще ти кажа нещо от опит... Дюзи Denso се рециклират в "София Дизел Център". Не съм от хората които правят реклама. В моя град ми наговориха такива глупости и такива простотии, че нямам думи. Не разбираха въобще за какво иде реч. Чак когато стигнах в този сервиз нещата ми се изясниха. Даже за различните дюзи оптималните стойности за корекция са различни... Имат си стенд и всичко необходимо, работят и бързо. Проблема със сигурност ще ти го решат, НО ИМАЙ В ПРЕДВИД ЧЕ Е МАЛКО СКЪПИЧКО ПРИ ТЯХ :( Иначе по-разбрани и коректни хора не бях срещал честно. Явно всичко се плаща
Но пък колата в момента е просто като нова и неудържима. Правят дюзите като нови. Е, има и малък брой които не могат но имай в предвид че е малко скъпичко при тяхда ги рециклират, но да се надяваме че като се обадиш и попиташ ще ти кажат от кои са. Те това им е сайта: http://sofia-diesel-center.com/ и дано съм ти помогнал
Можеш разбира се да потърсиш и други, но аз съм доволен и давам тия които познавам и знам че работят добре. Може още някой да се появи и да даде мнение и тогава сам ще си избереш при кой да отидеш. Ако решиш нещо пиши на лично да ти дам телефон и да ти обясня в детайли моите патила 
А най-важното според мен е да разбереш дали дюзите са проблемни или е нещо друго...



А най-важното според мен е да разбереш дали дюзите са проблемни или е нещо друго...
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
ОФФ Топик: Дали пък не е реклама? Регистриран преди 3 дни, 3 мнения и всички за прехваления сервиз и как след посещение там, всичко става ново, бързо и коректно.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
Човек и да се кълна и да се псувам все тая
Няма да ми повярваш... До преди седмица не бях и чувал за тоя сервиз. Надявам се никога отново да не чувам за тях докато карам коли
Напълно реално пресъздавам как протекоха разговорите ми с тях и как мина всичко. Право на всеки е дали да вярва или не! При мен се случи така, че първо купих колата и след това ми се наложи да питам тук.. Оттук навярно идват и съмненията ти, но все тая! Не те убеждавам и не искам. Желанието ми беше да помогна на човека ако мога, защото минах през този ужас току що! Ако съм доволен не мога ли да го кажа, само защото някой като тебе ще скочи и ще ме обвинява в глупости. Намирам се на 150 км от София и ти казвам че нямам никакво желание да ги видя тия хора повече
Ако си редовен тук в позамрелия форум като го гледам, сам ще видиш какви мнения ще давам, както и че повече питам когато имам нужда от помощ. Благодаря за бдителността, но в случая за мен беше излишна! Човека с проблема ако иска да ми пише и ще му обясня всичко. Да, и навярно има и други добри сервизи, така че ако някой знае за тях да пише че ще бъде полезно и за мен ако се наложи. И форума е точно за това, да си помагаме кой с каквото може и знае. новак съм, но през това минах и се опитах да помогна. Толкова!



Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
Обаждах им се преди около месец . 30 лв монтаж и демонтаж на дюза и рециклирането излиза около 250 лв на бр ако не ме лъже паметта . Но за момента не съм склонен да дам толкова пари . Ако само едната дюза се нуждаеше от ремонт но аз си мисля че на 4-те трябва да им се подменят карантиите . Ако си намеря кадърен човек който може да ми ги монтира и демонтира на по тънка цена може и да ги занеса да ги сложат на стенд .
Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
Колега,черния пушек не значи че дюзите са ти заминали.А и тези стойности кадето ги даваш не са от най притеснителните(има каде каде по зле).Като почне да пали от 3-4 път с яко въртене,това трябва да те притеснява(и да вади облаци от бял пушек) и двигателя да подскача все едно работи на 2-3 цилиндъра докато успокои.Вземи я изцеди тази тойота яко извън градско(АМА ЯКОООО 3000-4500 оборота)и като спреш ще мърка,няма да я познаеш.
Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
Да, горе-долу такива са цените, ама и аз като колегата се съмнавам черния пушек да е от тях и е хубаво първо да се разбере откъде идва проблема... При мен пушека беше бял, не кой знае колко много, но сутрин при палене го имаше :( Едно знам, че добавките повече вредят отколкото помагат!carrion написа:Обаждах им се преди около месец . 30 лв монтаж и демонтаж на дюза и рециклирането излиза около 250 лв на бр ако не ме лъже паметта . Но за момента не съм склонен да дам толкова пари . Ако само едната дюза се нуждаеше от ремонт но аз си мисля че на 4-те трябва да им се подменят карантиите . Ако си намеря кадърен човек който може да ми ги монтира и демонтира на по тънка цена може и да ги занеса да ги сложат на стенд .
Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
Един колега със същите симптоми като твоите . Сутрин бял пушек + много черен при даване на газ + нестабилни обороти + не иска да върви и си свали сам дюзите ( делфи от мондео мк3 2.0 130 коня ) смени им клапаните за високото налягане и колата му стана като нова всичките тези работи изчезнаха . Неговите дюзи имат отклонение от около 0.5-6
Колкото до моята само специалисти в България . На 3 места я карах за диагностика .
Първо- нищо и няма карай
Второто - Дюзата ти има отклонение 1 което е страшно много . Ремонт на дюзи
3-то - Трябва да ти почистя дюзите с ултразвук обаче може и да не се оправи
4-ти човек ми казва - Това е незначително отклонение проблема идва от друга де .
Просто не знам какво да правя
Колкото до моята само специалисти в България . На 3 места я карах за диагностика .
Първо- нищо и няма карай
Второто - Дюзата ти има отклонение 1 което е страшно много . Ремонт на дюзи
3-то - Трябва да ти почистя дюзите с ултразвук обаче може и да не се оправи
4-ти човек ми казва - Това е незначително отклонение проблема идва от друга де .
Просто не знам какво да правя
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
Виж тази тема тук мисля че ще получиш някой отговори
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=148330
а и обикновено при автомобилите черния пушек е признак за богата смес, т.е не добро смесообразуване. При коли с турбокомпресор честа причина за това е дупка по турбо пътищата, неизправно работеш разтоварващ или друг регулиращ клапан, зацапана геометрия на турбината или заминаваща си турбина.
Белия пушек е показател за калпаво разпръскване идващо вече от дюзите.
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=148330
а и обикновено при автомобилите черния пушек е признак за богата смес, т.е не добро смесообразуване. При коли с турбокомпресор честа причина за това е дупка по турбо пътищата, неизправно работеш разтоварващ или друг регулиращ клапан, зацапана геометрия на турбината или заминаваща си турбина.
Белия пушек е показател за калпаво разпръскване идващо вече от дюзите.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
Темата не ми се отваря . Предполагам иска регистрация . Прав си да . Обаче не намирам кадърен човек , който да я погледне и да каже да тук е проблема . Гледахме за дупка по турбо пътищата и не успяхме да видим проблем . На 3 различни места я закачаха на диагностика и просто като видят отклонение 1 на едната дюза и не знам не им се разправя ли и казват ами смени си дюзите и ела пак ...PESHO OT MARS написа:Виж тази тема тук мисля че ще получиш някой отговори
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=148330
а и обикновено при автомобилите черния пушек е признак за богата смес, т.е не добро смесообразуване. При коли с турбокомпресор честа причина за това е дупка по турбо пътищата, неизправно работеш разтоварващ или друг регулиращ клапан, зацапана геометрия на турбината или заминаваща си турбина.
Белия пушек е показател за калпаво разпръскване идващо вече от дюзите.
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
Горивен и въздушен филтър преди колко км са сменяни? И да, вземи я изкарай на магистралата и я понадуй на 3000 оборота на 4-та за известно време, да се продуха малко геометрията. Може и ЕГР да си почистиш. Иначе, за да свалиш дюзи се сваля капака на клапаните, горния капак на ангренажа, тръбата на въздуха за турбото и ако наистина отклоненията ти са такива, няма смисъл да ги сваляш.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
Почистихме дебитомера . ЕГР-а мисля , че не играе роля ? Ще я продухам като си тръгвам тея дни за София . Преди 7 хил км предполагам смених филтрите и маслото . Ами за отклоненията да но нали вече споменах за моя колега с мондеото който има 0.5-6 отклонение и колата му беше пълен леж . Няма обороти , пуши зверски , не върви и като и смени тея клапани за високото налягане вътре в дюзите и се оправи колата ... Направи теста за обратната нафта и от там разбра че са дюзите . Искахме и на моята да го направим обаче не разбрахме как . Те са скрити тея дюзи нямат намиране къде и е обратната нафта .
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
Остави го Форд-а, той няма нищо общо с Тойотата. Обратната нафта е също под капака на клапаните, където са и дюзите, за това не можеш да я намериш 

Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
Лесно ли се сваля капака ? Понеже всичко по мотора на тая тойота е мамси джейс
Голямото обслужване ремаци ролки водна помпа беше мн играчка . И едно др въпросче - Катализатора 2рия едно малко обло ли е , че не виждам сериен номер на него да питам колко пари ще го вземат . Пише само знака на тойота АB

- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
Ами за някой е лесно, за друг, не толкова.
Свалят се тръбичките от дюзите и от рейла, сваля се големия маркуч за въздуха към турбото, сваля се вакумния резервоар, сваля се горния капак на ангренажа, махат се кабелите и се сваля капака. Но не виждам смисъл да го правиш, а ако го направиш, просто свали и дюзите и ги качи на стенд, щом си решил, че е от тях.
Свалят се тръбичките от дюзите и от рейла, сваля се големия маркуч за въздуха към турбото, сваля се вакумния резервоар, сваля се горния капак на ангренажа, махат се кабелите и се сваля капака. Но не виждам смисъл да го правиш, а ако го направиш, просто свали и дюзите и ги качи на стенд, щом си решил, че е от тях.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: gelevision, Google [Bot] и 5 госта