усилвател за долна помпа на съединителя на корола
Re: усилвател за долна помпа на съединителя на корола
Да споделя и аз малко опит с инженерната недомислица наречена педал на съединителя. Става въпрос за авенсис 2006. Педалът стигна до етап в които трябваше да го връщам с крак всеки път ,отделно и приятното скърцане да не говорим че ако вляза в 20 минутно задръстване след това ми трябват патерици за да сляза от колата съединителя беше като камък. Друг приятен ефект беше това че нещо пречеше на педала да се връща до крайна позиция независимо колкото и силно да го дърпаш. Дърпаш го стига до едно положение но не и до край което доведе до друг проблем понеже не се връща до край и помпата и с времето изпуска по малко налягане означава че не може да изпомпа нужното количество течност към вторичната помпа което съответно води отвратително превключване на скоростите. До тук с проблема да поговорим за решението след 2 седмици мъка ми писна и реших да се захвана с проблема , разглобяването на механизъма ми отне около час като сметнем и 20 минути които ми трябваха за да си направя специален 12 ключ за да отвия болта на конзолата които се намира под таблото (или трябва да свалите цялото табло). След като извадих проклетията се сблъсках с невероятната мисъл на инженера. Пружината която трябва да помага когато натискате педала и след това да го връща в крайна позиция се беше изкривила и опираше в металните основи на механизъма в следствие на което се заглавяше в ръба на метала и не позволяваше на педала да се връща.След 30 минутно главоблъскане реших проблема като завъртях набързо една бронзова втулка на струга. Събрах всичко и ефекта беше невероятен педала се движи плавно, леко без скърцане и най важното скоростите влизат перфектно. Интервенцията я направих преди 2 месеца или около 3500 километра педала работи все още перфектно.
- Прикачени файлове
-
- Тук се вижда как пружината просто е заглавена в лоста на педала без да има какво да ограничава аксиалното и движение и съответно се къчеше на където и е удобно.
- 20130601_161519.jpg (193.84 KiB) Преглеждано 3125 пъти
-
- Тук се вижда вътрешната част на механизъма където пружината се заглавяше.
- 20130601_161541.jpg (186.34 KiB) Преглеждано 3125 пъти
-
- Тук е пластмасовата втулка от към горната страна на пружината и новата бронзова втулка за долната част.
- 20130601_162709.jpg (230.07 KiB) Преглеждано 3125 пъти
-
- 20130601_162717.jpg (172.41 KiB) Преглеждано 3125 пъти
-
- И финалния етап целия механизъм готов за монтаж.
- 20130601_163808.jpg (178.73 KiB) Преглеждано 3125 пъти
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: усилвател за долна помпа на съединителя на корола
Браво колега, това не би го направил никой механик, да намери проблема и да го отстрани по този начин. Винаги съвета ще е - смени съединителя, после долен цилиндър, голен цилиндър, педал, докато се оправи...разбира се за сметка на клиента.vladovg написа:Да споделя и аз малко опит с инженерната недомислица наречена педал на съединителя.
Не е зле да пуснеш една снимка и на специалния ключ, защото до сега твърденията бяха, че се сваля таблото за демонтаж на педала...сигурно и в сервиза го свалят, което наистине е тъпо инженерно решение...както и сваляне бронята за смяна крушка на късите...
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 22 Яну 2018 18:43
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Avensis t25 1az-fse
усилвател за долна помпа на съединителя на корола
Колега ще съм ти благодарен ако покажеш специалния ключ.Аз от 2 седмици се чудя как да сваля тая пружина без разглабяне на цялото табло.
Avensis t25 --> 1az-fse
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
усилвател за долна помпа на съединителя на корола
Няма ли достъп с крив ключ или с чупеща се глава?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 22 Яну 2018 18:43
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Avensis t25 1az-fse
усилвател за долна помпа на съединителя на корола
Не,колега.Днес направих ремонта свалих таблото и отгоре развих въпросния болт след това свалих целия педал заедно с планката и смених всички втулки.Педала сега е много по-лек и без луфтове 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта